I.
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A ZÁKLADNÉ POJMY
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vznik, zmenu a zánik záväzkovo-právneho vzťahu (zmluvy), základné práva a povinnosti vznikajúce medzi Prevádzkovateľom internetového portálu www.medikarta.sk (ďalej len „Prevádzkovateľ“) a Zákazníkom internetového portálu z uvedeného záväzkovo-právneho vzťahu a ďalšie náležitosti súvisiace s využívaním služieb prostredníctvom Medikarta systému sprostredkujúcich výkon zdravotnej starostlivosti, ako aj ďalšie služby. Všeobecné obchodné podmienky sú zobrazené na internetovej stránke www.medikarta.sk.
1.2 „Prevádzkovateľ“ je právnická osoba, ktorá prevádzkuje internetovú stránku www.medikarta.sk (ďalej len „internetová stránka“) a poskytuje služby sprostredkujúce výkon zdravotnej starostlivosti ako aj ďalšie služby uvedené v Ponuke. Prevádzkovateľom internetovej stránky je spoločnosť Pixal, s.r.o., so sídlom Sv. Quirina 1503/5, 050 01 Revúca, IČO 46 263 659, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, v oddieli Sro, vo vložke číslo 20546/S (ďalej len ako „Prevádzkovateľ“), ktorá je oprávnená vykonávať podnikateľskú činnosť v zmysle zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník) a zákona č. 455/1991 Zb. (Živnostenský zákon) ako aj ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov.
1.3 „Zákazník“ je fyzická osoba, ktorá prostredníctvom Medikarta systému využíva služby Prevádzkovateľa, príp. Poskytovateľa a ktorá je v systéme zaregistrovaná a vyjadrila súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
1.4 „Poskytovateľ“ je fyzická alebo právnická osoba, ktorá je podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v SR oprávnená poskytovať zdravotnú starostlivosť alebo iné služby a/alebo produkty na základe platného povolenia a/alebo licencie na území Slovenskej republiky. Poskytovateľom môže byť napríklad všeobecný lekár, gynekológ, stomatológ, iný špecialista, nemocnica, lekáreň alebo iný subjekt, ktorý poskytuje zdravotnú starostlivosť.
1.5 „Ponuka“ je súhrn všetkých uverejnených ponúk Prevádzkovateľa, príp. Poskytovateľa, ktoré sú Zákazníkovi prístupné v rámci Medikarta systému. Ponuka obsahuje najmä názov, popis a príp. cenu poskytovanej služby.
1.6 „Portál“ je webová stránka Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorej sú prístupné služby Prevádzkovateľa príp. Poskytovateľa pre Zákazníka.
1.7 „Medikarta Systém“ je kombináciou centralizovaného objednávacieho systému a centralizovaného systému virtuálnych ambulancií prepojených v rámci centralizovaného informačného a zúčtovacieho systému, pomocou ktorého Zákazník disponujúci Medikartou dokáže využívať služby Prevádzkovateľa, príp. Poskytovateľa, a to služby: Objednávací systém, Virtuálna ambulancia, Informačný servis, príp. iné doplnkové služby v rámci Medikarta systému.
1.8 „Medikarta“ je elektronická čipová karta, ktorou sa Zákazník preukazuje pri využívaní služieb poskytovaných prostredníctvom Medikarta systému (napr. administrovanie časového harmonogramu Poskytovateľa a Zákazníka). Každá karta má jedinečný identifikátor zobrazený na karte (ID), pod ktorým je vedený Zákazník v Medikarta Systéme a taktiež jedinečné bezkontaktné číslo (UID) slúžiace pre rýchlu identifikáciu pomocou bezkontaktnej čítačky kariet.
1.9 „Virtuálny účet“ predstavuje konto Zákazníka v Medikarta systéme. Každý Zákazník Medikarta systému má vlastný Virtuálny účet, ku ktorému pristupuje pomocou svojich prístupových údajov. Virtuálny účet predstavuje taktiež naakumulovanú hodnotu kreditov jednotlivých Zákazníkov Medikarta systému na ich Virtuálnych účtoch.
1.10 „Banka“ je právnická osoba so sídlom na území Slovenskej republiky založená ako akciová spoločnosť, ktorá prijíma vklady a poskytuje úvery a ktorá má na výkon týchto činností udelené bankové povolenie v zmysle zák. č. 483/2001 Z.z. (o bankách a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
1.11 „Objednávací systém“ je služba, ktorú prostredníctvom Medikarta systému poskytuje Poskytovateľ pre Zákazníkov, ktorej cieľom je administrovanie časového harmonogramu medzi Poskytovateľom a Zákazníkom pri vykonávaní zdravotnej starostlivosti. Pomocou tejto služby sa majú Zákazníci možnosť objednať na voľný (neobsadený) termín, ktorý iniciuje Poskytovateľ resp. poskytovateľ zdravotnej starostlivosti (zdravotnícky pracovník) a teda z pohľadu zdravotníckeho pracovníka je voľný a k dispozícii pacientom. Zdravotnícky pracovník má taktiež možnosť manažovať tento termín (presúvať, rušiť), pričom Poskytovateľ resp. zdravotnícky pracovník nevyberá od Zákazníkov žiaden poplatok spojený s týmto manažovaním. Prevádzkovateľ teda nijako nevstupuje a nezasahuje do vzájomného vzťahu Zákazníka a Poskytovateľa v procese vytvárania a riadenia (manažovania) objednávania. Prevádzkovateľ však prostredníctvom Medikarta systému vytvára pre Nadobúdateľa a Zákazníka technické zázemie pre prevádzkovanie služby Objednávací systém.
1.12 „Virtuálna ambulancia“ je službou, ktorou Prevádzkovateľ sprostredkúva medzi Zákazníkom a Poskytovateľom získanie odbornej rady pre Zákazníka od Poskytovateľa. Túto službu Prevádzkovateľ uskutočňuje tak, že umožňuje Zákazníkovi odoslanie a Poskytovateľovi prijatie elektronickej požiadavky zo strany Zákazníka, a to vo forme otázky alebo opisu zdravotného problému. Za využitie tejto služby sprostredkovanej Prevádzkovateľom medzi Zákazníkom a Poskytovateľom, pripadajú Prevádzkovateľovi kredity, ktoré sú Zákazníkovi jednorázovo odpočítané z jeho Virtuálneho účtu na virtuálny účet Prevádzkovateľa vo výške určenej pri konkrétnej službe zadanej v Medikarta systéme.
1.13 „Informačný servis“ je služba, ktorú poskytuje Prevádzkovateľ pre Zákazníkov. Úlohou tejto služby je zabezpečovať pre Zákazníkov nadštandardný prístup k informáciám v súvislosti s využívaním služieb Objednávací systém a Virtuálna ambulancia, príp. ďalších služieb v rámci Medikarta systému. Prevádzkovateľ v súvislosti s touto službou zabezpečuje pre Zákazníkov informačný servis na telefonickej infolinke (Medikarta infolinka) a taktiež zabezpečuje automatizovaný systém zasielania upozornení na dôležité udalosti prostredníctvom SMS a emailových správ. Za využívanie tejto služby pripadajú Prevádzkovateľovi kredity, ktoré sú Zákazníkovi jednorázovo odpočítané z jeho Virtuálneho účtu na Virtuálny účet Prevádzkovateľa vo výške určenej pri konkrétnej službe zadanej v Medikarta systéme.
1.14 „Zúčtovací systém“ umožňuje uskutočňovať automatizované prevody kreditov medzi virtuálnym účtom Zákazníka a centralizovaným účtom Medikarta systému. Kredity Zákazníkov, ktoré použili za služby Prevádzkovateľa sú automatizovanou formou presúvané z ich virtuálnych účtov na centralizovaný virtuálny účet Medikarta systému.
1.15 „Kredit“ je mernou jednotkou resp. platobnou jednotkou za služby poskytované Prevádzkovateľom v rámci Medikarta systému. Všetky transakcie s kreditmi sú zaznamenávané a prístupné Prevádzkovateľovi.
1.16 „Práva duševného vlastníctva“ znamenajú všetky práva k vynálezom, objavom, patentom, úžitkovým vzorom, ochranným známkam, doménovým menám, práva k dizajnu, práva výrobcu zvukového záznamu a zvukovo-obrazového záznamu, know-how, práva zhotoviteľa databáz, práva označenia pôvodu výrobku, obchodné tajomstvo, zlepšovacie návrhy ako aj všetky povahou príbuzné, súvisiace alebo podobné práva.
1.17 „Platba“ je plnenie Zákazníka vo forme úhrady kreditov za využívanie služieb Medikarta systému, ktoré Zákazník zaplatí formou prevodu kreditov v rámci Medikarta systému, a to vo výške uvedenej pri jednotlivej ponuke služby a podľa podmienok uvedených v platnom cenníku Medikarta systému, ktorý je prístupný prostredníctvom Portálu.
1.18 „Tretia osoba“ je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá zverejňuje reklamný obsah alebo linky na iné stránky prostredníctvom Portálu. Tretia osoba môže, ale aj nemusí byť Poskytovateľom.
1.19 Tieto Obchodné podmienky platia pre všetky služby, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje pre konkrétneho Zákazníka prostredníctvom Medikarta Systému.
1.20 Obchodné podmienky Prevádzkovateľa sú vypracované v súlade s § 273 zák. č. 513/1991 (Obchodný zákonník) v platnom znení.
1.21 Zákazník registráciou na Portáli Medikarta a používaním akýchkoľvek služieb prostredníctvom Portálu Medikarta vyjadruje súhlas, že porozumel obsahu, právam a povinnostiam upraveným v týchto Obchodných podmienkach a taktiež vyjadruje súhlas byť právne viazaný týmito Obchodnými podmienkami.
1.22 Ak niektoré z týchto ustanovení Obchodných podmienok nemajú alebo stratia platnosť alebo účinnosť, ostávajú ostatné ustanovenia a tieto Obchodné podmienky v platnosti.
1.23 Obchodné podmienky sú platné a účinné odo dňa zverejnenia na stránke Portálu.
1.24 Na úpravu vzťahov neupravených týmito Obchodnými podmienkami sa primerane použijú ustanovenia zák. č. 513/1991 Zb. a 40/1964 Zb. (Obchodný zákonník a Občiansky zákonník), ako aj ustanovenia zák. č. 618/2003 Z.z. (Autorský zákon).
II.
SÚHLAS S OBCHODNÝMI PODMIENKAMI
2.1Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami a svoj súhlas a porozumenie s obsahom týchto obchodných podmienok vyjadruje podpisom na ich vytlačenú kópiu. V prípade elektronickej registrácie Zákazník vyjadruje súhlas kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“.
2.2Zákazník, ktorý nesúhlasí s týmito Obchodnými podmienkami nesmie využívať služby Prevádzkovateľa a je obmedzený len na prezeranie obsahu Portálu prístupného pre neregistrovaných návštevníkov.
2.3ZÁKAZNÍK AKCEPTÁCIOU TÝCHTO OBCHODNÝCH PODMIENOK, TAK AKO JE UVEDENÉ VYŠŠIE, ZÁROVEŇ UDEĽUJE SÚHLAS PREVÁDZKOVATEĽOVI NA REALIZÁCIU KOMUNIKÁCIE VO VZŤAHU K SLUŽBÁM POSKYTOVANÝM PROSTREDNÍCTVOM MEDIKARTA SYSTÉMU PROSTREDNÍCTVOM ELEKTRONICKEJ POŠTY (EMAIL, SMS), NA ADRESU, RESP. ČÍSLO ZÁKAZNÍKA, KTORÉ SÚ UVEDENÉ V REGISTRAČNOM FORMULÁRI. ZÁKAZNÍK SÚHLASÍ S ELEKTRONICKOU KOMUNIKÁCIOU A VYJADRUJE SÚHLAS S TÝM, ŽE JE OSOBNE ZODPOVEDNÝ ZA ZACHOVANIE PRIMERANEJ FUNKCIONALITY JEHO KONTA ELEKTRONICKEJ ADRESY A TEL. ČÍSLA A ZA ICH PRAVIDELNÚ KONTROLU.
2.4ZÁKAZNÍK SÚHLASÍ S TÝM, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ SI SPLNÍ SVOJU INFORMAČNÚ POVINNOSŤ ALEBO INÚ PRÁVNU POVINNOSŤ PÍSOMNE INFORMOVAŤ ZÁKAZNÍKA TÝM, ŽE ODOŠLE SPRÁVU NA AKTUÁLNU ELEKTRONICKÚ ADRESU ZÁKAZNÍKA UVEDENÚ V REGISTRAČNOM FORMULÁRI, A TO BEZ OHĽADU NA TO, ČI ZÁKAZNÍK SKUTOČNE PREČÍTA CELÝ OBSAH SPRÁVY, ALEBO ZÍSKA PRÍSTUP K TEJTO SPRÁVE. ZÁKAZNÍK ZÁROVEŇ AKCEPTÁCIOU TÝCHTO OBCHODNÝCH PODMIENOK BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ NIE JE ZODPOVEDNÝ ZA NESPRÁVNE UVEDENÚ ALEBO NEFUNKČNÚ ELEKTRONICKÚ ADRESU ZÁKAZNÍKA.
2.5Zákazník, ktorý nemá k dispozícii elektronickú adresu, uvedie v registračnom formulári svoje telefónne číslo. Ustanovenia 2.3 a 2.4 platia pre telefonickú komunikáciu a sms komunikáciu obdobne.
2.6Zákazník môže požiadať Prevádzkovateľa o zaslanie papierovej formy týchto Obchodných podmienok, a to prostredníctvom elektronickej pošty na adrese info@medikarta.sk. V takomto prípade Prevádzkovateľ v lehote 15 dní od doručenia žiadosti, zašle papierovú verziu týchto Obchodných podmienok na adresu Zákazníka uvedenú v žiadosti. Prevádzkovateľ je oprávnený účtovať primeraný manipulačný poplatok za túto službu, a to vo výške a podľa podmienok uvedených v platnom cenníku Medikarta systému, ktorý je prístupný prostredníctvom Portálu.
III.
REGISTRÁCIA
3.1Zákazník je oprávnený využívať služby Prevádzkovateľa prostredníctvom Medikarta systému po zaregistrovaní sa prostredníctvom registračného formuláru nachádzajúceho sa na Portáli v sekcii registrácia a zároveň prihlásením sa do svojho účtu prostredníctvom prihlasovacích údajov, ktoré mu budú zaslané. Pre registráciu je nevyhnutné vyplniť všetky údaje označené ako povinné.
3.2Zákazník má možnosť registrácie online alebo priamo u Poskytovateľa.
3.3Objednanie služby Prevádzkovateľa poskytovanej prostredníctvom Medikarta systému sa realizuje formou odoslania objednávky Zákazníkom na Portáli s tým, že objednávka Zákazníka musí byť akceptovaná Prevádzkovateľom, inak záväzkovo-právny vzťah medzi nimi nevzniká.
3.4Akceptovaním objednávky Prevádzkovateľom podľa bodu 3.3 tohto článku týchto Obchodných podmienok vstupujú Zákazník a Prevádzkovateľ do záväzkovo-právneho vzťahu na základe čoho sa Zákazník zaväzuje za objednanú službu zaplatiť a to spôsobom a v lehote v súlade s platobnými podmienkami uvedenými v týchto obchodných podmienkach a Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytnúť službu.
3.5Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vykonať služby poskytované v rámci Medikarta systému v prípade, ak sa tieto týkajú osoby, ktorá nie je identifikovaná v Medikarta Systéme.
3.6Ak sa Zákazník zaregistruje priamo u Poskytovateľa, je povinný pri registrácii predložiť platný identifikačný doklad.
3.7Zákazník sa zaväzuje uvádzať pravdivé a aktuálne informácie ako aj aktualizovať svoje informácie poskytnuté pri registrácii, a to bez zbytočného odkladu po tom, ako dôjde k ich zmene.
3.8Zákazník súhlasí s tým, že je osobne zodpovedný za zabezpečenie ochrany a bezpečnosti prihlasovacích údajov do Medikarta systému, za ochranu a bezpečnosť zariadenia, ktorým vstupuje do Medikarta systému, ako aj za akékoľvek iné zneužitie zákazníckeho konta osobou bez platnej autorizácie.
IV.
PLATBA ZA SLUŽBY V MEDIKARTA SYSTÉME
4.1Zákazník má možnosť zakúpiť si u Prevádzkovateľa kredit/y (dobiť kredit), ktorý môže využiť na nákup služieb poskytovaných v rámci Medikarta systému.
4.2Pokiaľ Zákazník zaplatí kredity za služby v rámci Medikarta systému, jeho Virtuálny účet sa zníži o čiastku kreditov uvedenú pri tejto konkrétnej ponuke služby.
4.3Zákazník si má možnosť bezhotovostným prevodom dobiť kredit na svojom Virtuálnom účte prostredníctvom Portálu, alebo priamo v hotovosti u Poskytovateľa (ak to Poskytovateľ umožňuje). O vykonaní úhrady za účelom dobitia kreditu na Virtuálnom účte vydá Prevádzkovateľ, príp. v jeho mene Poskytovateľ Zákazníkovi potvrdenie v elektronickej alebo papierovej forme, a to použitím automatizovaného systému cez Portál, alebo prostredníctvom Poskytovateľa.
4.4Zákazník akceptáciou týchto Obchodných podmienok, tak ako je to uvedené vyššie, zároveň udeľuje súhlas Prevádzkovateľovi na prevod kreditov z jeho Virtuálneho účtu na Virtuálny účet Medikarta systému v prípade, ak zákazník uhradí kredity za služby poskytované prostredníctvom Medikarta systému.
4.5ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE ÚHRADA KREDITOV ZA SLUŽBY MEDIKARTA SYSTÉMU JE KONEČNÁ, AK ZÁKAZNÍK PREMEŠKAL DOBU NA ZRUŠENIE SLUŽBY TAK, AKO TO UMOŽŇUJE PORTÁL.
4.6AK MÁ ZÁKAZNÍK POCHYBNOSTI O SPRÁVNOSTI VÝŠKY KREDITOV NA SVOJOM VIRTUÁLNOM ÚČTE V MEDIKARTA SYSTÉME, MÔŽE PREVÁDZKOVATEĽOVI ZASLAŤ ŽIADOSŤ O INFORMÁCIU O VÝŠKE KREDITOV NA JEHO VIRTUÁLNOM ÚČTE PROSTREDNÍCTVOM ELEKTRONICKEJ POŠTY NA ADRESU info@medikarta.sk ALEBO ZASLANÍM PÍSOMNEJ ŽIADOSTI NA ADRESU PREVÁDZKOVATEĽA UVEDENÚ NA PORTÁLI. PREVÁDZKOVATEĽ ZAŠLE ZÁKAZNÍKOVI INFORMÁCIU O VÝŠKE KREDITOV NA JEHO VIRTUÁLNOM ÚČTE V MEDIKARTA SYSTÉME NA ELEKTRONICKÚ ADRESU ALEBO FYZICKÚ ADRESU ZÁKAZNÍKA V PRIMERANEJ LEHOTE, NAJNESKÔR VŠAK DO 15 DNÍ ODO DŇA DORUČENIA ŽIADOSTI.
4.7ZÁKAZNÍK MÔŽE POŽIADAŤ O PREVOD NEVYČERPANÝCH KREDITOV NA JEHO VIRTUÁLNOM ÚČTE, NA ZÁKLADE PÍSOMNEJ VÝZVY ZASLANEJ NA ADRESU PREVÁDZKOVATEĽA UVEDENÚ NA PORTÁLI. PREVÁDZKOVATEĽ MÁ POVINNOSŤ PREVIESŤ TIETO NEVYČERPANÉ KREDITY Z VIRTUÁLNEHO ÚČTU ZÁKAZNÍKA BEZHOTOVOSTNÝM PREVODOM ALEBO INOU VHODNOU FORMOU PODĽA INŠTRUKCIÍ ZÁKAZNÍKA, NAJNESKÔR DO 15 DNÍ ODO DŇA DORUČENIA ŽIADOSTI. TENTO PREVOD PROSTRIEDKOV JE SPOPLATNENÝ MANIPULAČNÝM POPLATKOM PODĽA PLATNÉHO CENNÍKA UVEDENÉHO NA PORTÁLI.
4.8ZÁKAZNÍK MÁ PRÁVO POŽIADAŤ O URÝCHLENÝ PREVOD FINANČNÝCH PROSTRIEDKOV Z JEHO VIRTUÁLNEHO ÚČTU V MEDIKARTA SYSTÉME, PRIČOM URÝCHLENÝ PREVOD USKUTOČNÍ PREVÁDZKOVATEĽ V LEHOTE MENEJ AKO 3 DNI. NA URÝCHLENÝ PREVOD SA PRIMERANE POUŽIJÚ USTANOVENIA BODU 4.9 TOHTO ČLÁNKU OBCHODNÝCH PODMIENOK. URÝCHLENÝ PREVOD FINANČNÝCH PROSTRIEDKOV Z VIRTUÁLENHO ÚČTU ZÁKAZNÍKA JE SPOPLATNENÝ MANIPULAČNÝM POPLATKOM PODĽA PLATNÉHO CENNÍKA UVEDENÉHO NA PORTÁLI.
V.
SLUŽBY PREVÁDZKOVATEĽA
5.1Vstupom Zákazníka do Medikarta systému, ku ktorému dochádza vykonaním platnej registrácie a prihlásením sa na účet Zákazníka, Zákazník získava prístup k službám Prevádzkovateľa vo forme a za podmienok definovaných v týchto Obchodných podmienkach a tak ako sú prístupné prostredníctvom Portálu.
5.2Zákazník môže získať prístup k týmto službám cez centrálny Portál Prevádzkovateľa, alebo priamo u Poskytovateľa.
5.3Zákazník môže získať prístup k nasledujúcim službám:
5.3.1 Administrovanie časového harmonogramu u Poskytovateľa pri vykonávaní zdravotnej starostlivosti podľa konkrétnej ponuky uvedenej v Medikarta systéme.
5.3.2 Prístup k bezhotovostnému a prehľadnému zúčtovaciemu systému.
5.3.3 Možnosť konzultovať zdravotný problém s Poskytovateľom elektronicky, a to prostredníctvom podsystému Virtuálna ambulancia, podľa podmienok uvedených nižšie.
5.3.4 Možnosť využívať informačný servis poskytovaný Prevádzkovateľom.
5.3.5 Iné služby podľa ponuky zverejnenej na Portáli,
5.4Zákazník má právo identifikovať ďalšie osoby, napr. členov svojej rodiny, ktorí budú mať právo používať jeden virtuálny účet na úhradu služieb Prevádzkovateľa. Zákazník je povinný uviesť všetky povinné údaje pre všetkých registrovaných členov v súvislosti s jedným účtom.
5.5ZÁKAZNÍK AKCEPTÁCIOU TÝCHTO OBCHODNÝCH PODMIENOK BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ SI VYHRADZUJE PRÁVO ODMIETNUŤ PRIJAŤ OBJEDNÁVKU ZA AKÚKOĽVEK SLUŽBU, A TO AJ V PRÍPADE AK JE TAKÁTO SLUŽBA PREVÁDZKOVATEĽA ZVEREJNENÁ AKO PRÍSTUPNÁ ALEBO JE PRÍSTUPNÁ PRE INÉHO ZÁKAZNÍKA. PREVÁDZKOVATEĽ MÁ PRÁVO ODMIETNUŤ PRIJAŤ OBJEDNÁVKU SLUŽBY MEDIKARTA SYSTÉMU BEZ UVEDENIA DÔVODU.
VI.
OBJEDNÁVACÍ SYSTÉM
6.1Služba Objednávacieho systému je dostupná registrovaným Zákazníkom prostredníctvom Portálu, príp. prostredníctvom Medikarta infolinky prevádzkovanej Prevádzkovateľom.
6.2Využitím služby Objednávací systém sa môže Zákazník objednať na konkrétny neobsadený (voľný) termín u Poskytovateľa, pričom sa Poskytovateľ zaväzuje, že bude pri využívaní tejto funkcie dbať na súlad so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
6.3ZÁKAZNÍK JE OPRÁVNENÝ V PRÍPADE, AK NIE JE PRIJATÝ U POSKYTOVATEĽA V TERMÍNE STANOVENOM V OBJEDNÁVKE SLUŽBY ZADANEJ PROSTREDNÍCTVOM MEDIKARTA SYSTÉMU S TOLERANCIOU 30 MINÚT, POŽIADAŤ POSKYTOVATEĽA O ZRUŠENIE (STORNOVANIE) TOHTO TERMÍNU.
6.4V PRÍPADE STORNOVANIA SLUŽBY OBJEDNÁVACÍ SYSTÉM (ZRUŠENIE TERMÍNU) ZO STRANY POSKYTOVATEĽA, SA PREVÁDZKOVATEĽ VZDÁVA VŠETKÝCH KREDITOV, KTORÉ ZÁKAZNÍK UHRADIL ZA SLUŽBU INFORMAČNÝ SERVIS, KTORÚ PREVÁDZKOVATEĽ POSKYTOL ZÁKAZNÍKOVI V SÚVISLOSTI S VYUŽITÍM SLUŽIEB OBJEDNÁVACIEHO SYSTÉMU U POSKYTOVATEĽA.
6.5Zákazník má možnosť prostredníctvom Medikarta systému zrušiť objednaný (rezervovaný) termín u Poskytovateľa, minimálne však deň pred objednaným termínom návštevy. V prípade, že tak zákazník učiní, Prevádzkovateľ sa vzdá polovice (50%) kreditov, ktoré Zákazník zaplatil za informačný servis poskytovaný Prevádzkovateľom v súvislosti s využitím služieb Objednávacieho systému u Poskytovateľa.
VII.
VIRTUÁLNA AMBULANCIA
7.1Služba Virtuálnej ambulancie je dostupná registrovaným Zákazníkom prostredníctvom Portálu.
7.2Zákazník má možnosť položiť za odplatu vo forme kreditov Poskytovateľovi otázku a v primeranej lehote dostať odbornú odpoveď na základe skúseností a znalostí Poskytovateľa. V rámci úhrady kreditov za jednu otázku môže Zákazník položiť doplňujúcu otázku. Hlavná ako aj doplňujúca otázka môže byť obmedzená počtom znakov podľa inštrukcií uvedených na Portáli.
7.3ZÁKAZNÍK AKCEPTÁCIOU TÝCHTO OBCHODNÝCH PODMIENOK BERIE NA VEDOMIE, ŽE ODBORNÁ RADA ZASLANÁ PROSTREDNÍCTVOM SLUŽBY VIRTUÁLNA AMBULANCIA NIE JE POSKYTOVANIE ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI A NIJAKO NENAHRÁDZA ZDRAVOTNÚ STAROSTLIVOSŤ U POSKYTOVATEĽA ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI DEFINOVANÚ ZÁKONOM Č. 576/2004 Z. Z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
7.4ODBORNÁ RADA JE POSKYTOVANÁ BEZ GARANCIE SPRÁVNOSTI A ZÁKAZNÍK SI JE VEDOMÝ, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ ANI POSKYTOVATEĽ NEZODPOVEDAJÚ ZA KONANIE ZÁKAZNÍKA V ZMYSLE ODBORNEJ RADY.
VIII.
INFORMAČNÝ SERVIS
8.1Služba Informačný servis je dostupná registrovaným Zákazníkom prostredníctvom Portálu.
8.2Informačný servis je poskytovaný súbežne s využívaním ďalších služieb Medikarta systému (napr. Objednávací systém, Virtuálna ambulancia).
8.3Za využívanie tejto služby môže Prevádzkovateľ požadovať od Zákazníkov kredity, ktoré sú Zákazníkovi jednorázovo odpočítané z jeho Virtuálneho účtu na Virtuálny účet Poskytovateľa vo výške určenej pri konkrétnej službe zadanej v Medikarta systéme.
IX.
DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO PREVÁDZKOVATEĽA
9.1Internetová stránka používa ochranu v zmysle zákona č. 618/2003 Z. z. Autorský zákon a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov. Akékoľvek použitie obsahu Portálu, jeho časti alebo použitie Portálu ako celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií či ukážok akýmkoľvek mechanickým, elektronickým alebo iným spôsobom je bez písomného súhlasu Prevádzkovateľa povolené len spôsobom, z ktorého neplynie priamy majetkový prospech. Nie je dovolené uverejňovať a/alebo prenášať na Portál akékoľvek údaje alebo materiály, zvlášť hanlivé, urážlivé alebo iné údaje a/alebo materiály, ktoré porušujú platné a účinné všeobecne záväzné právne predpisy. Prevádzkovateľ bude takéto údaje a/alebo materiály odstraňovať.
9.2Duševné vlastníctvo, tak ako je definované v čl. I bod. 1.15 týchto Obchodných podmienok, zostáva vo vlastníctve Prevádzkovateľa, a to napriek skutočnosti, že Zákazník môže mať prístup alebo môže priamo využívať výsledky duševného vlastníctva „Prevádzkovateľa“.
9.3Prevádzkovateľ týmto udeľuje Zákazníkovi nevýhradnú licenciu na použitie Diela ktoré je dostupné prostredníctvom Portálu, a to výlučne na používanie v súvislosti s využívaním služieb Prevádzkovateľa poskytovaných prostredníctvom Medikarta systému, ktoré sú výslovne špecifikované v týchto Obchodných Podmienkach.
9.4Prevádzkovateľ udeľuje licenciu k Dielu v obmedzenom rozsahu, pričom vecný rozsah licencie je obmedzený na použitie Diela na špecifickom mieste, ktorým je Portál napojený na Medikarta Systém.
9.5Zákazník nie je oprávnený na použitie Diela udeliť sublicenciu tretej osobe.
9.6Zákazník má právo prezerať akékoľvek logo alebo ochrannú známku Prevádzkovateľa, len v prostredí Portálu. Výslovne sa zakazuje šíriť alebo používať logo alebo ochrannú známku Prevádzkovateľa Zákazníkom mimo Portálu s výnimkou, keď Zákazník jasne vyjadrí a použije logo alebo ochrannú známku v súvislosti s propagáciou služieb „Prevádzkovateľa“, a to tak, že výslovne uvedie, že predmetné služby sú poskytované Prevádzkovateľom, napríklad na sociálnej sieti.
9.7Zákazník má právo šíriť webový link, ktorý odkazuje a presmerúva na Portál, alebo jeho časť v prípade, ak neuvedie žiadne nepravdivé informácie o povahe, alebo službách poskytovaných Prevádzkovateľom, napríklad na sociálnej sieti.
9.8Iné práva duševného vlastníctva, ktorými disponuje Prevádzkovateľ, Zákazník nesmie šíriť a môže ich používať len v prostredí Portálu, a len na účel využitia služieb Prevádzkovateľa pre osobnú potrebu.
9.9ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE NESMIE PREDÁVAŤ, PRENAJÍMAŤ, UDEĽOVAŤ SUBLICENCIU, ALEBO POUŽÍVAŤ NA AKEJKOĽVEK WEBSTRÁNKE ALEBO SERVERI MIMO PORTÁLU, PRÁVA DUŠEVNÉHO VLASTNÍCTVA, KTORÝMI DISPONUJE PREVÁDZKOVATEĽ V SÚVISLOSTI S MEDIKARTA SYSTÉMOM, AKÝKOĽVEK OBSAH ZVEREJNENÝ NA PORTÁLI, ALEBO PRÍSTUPNÝ ZÁKAZNÍKOVI POČAS POUŽÍVANIA MEDIKARTA SYSTÉMU.
9.10ZÁKAZNÍK AKCEPTÁCIOU TÝCHTO OBCHODNÝCH PODMIENOK BERIE NA VEDOMIE, ŽE NESMIE NEOPRÁVNENE ZASAHOVAŤ DO BEZPEČNOSTI A FUNKCIE MEDIKARTA SYSTÉMU NA PORTÁLI, NESMIE VSTUPOVAŤ DO AUTORIZOVANEJ ZÓNY, KDE NEMÁ UDELENÝ PRÍSTUP (HACKING), POZMEŇOVAŤ INŠTRUKCIE ZDROJOVÉHO ALEBO OBJEKTOVÉHO KÓDU, POUŽÍVAŤ TRETIE OSOBY ALEBO TECHNOLÓGIE NA TENTO ÚČEL, ALEBO VYUŽÍVAŤ TECHNOLÓGIU NA NEOPRÁVNENÉ MONITOROVANIE MEDIKARTA SYSTÉMU ALEBO DOLOVANIE INFORMÁCIÍ.
9.11ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE V PRÍPADE PORUŠENIA POVINNOSTÍ PODĽA TOHTO ČLÁNKU, MÔŽE BYŤ VOČI NEMU VYVODENÁ TESTNOPRÁVNA ALEBO OBČIANSKOPRÁVNA ZODPOVEDNOSŤ.
X.
REKLAMA A ODKAZ NA STRÁNKY TRETÍCH OSÔB
10.1Na Portáli Medikarta systém je zobrazená reklama tretích osôb, ktorá je dostupná Zákazníkom.
10.2Zákazník akceptáciou týchto Obchodných podmienok, tak ako je to uvedené vyššie, udeľuje výslovný súhlas Prevádzkovateľovi na zverejnenie tejto reklamy na jeho konte na Portáli.
10.3Zákazník zároveň udeľuje výslovný súhlas Prevádzkovateľovi na využívanie kľúčových slov Prevádzkovateľom, ktoré sú zadávané Zákazníkom v procese využívania služieb Medikarta Systému, na generovanie osobnej reklamy pre Zákazníka.
10.4Reklama môže obsahovať odkaz na stránku, služby a produkty tretích osôb.
10.5ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ NIE JE V ŽIADNOM PRÍPADE ZODPOVEDNÝ ZA KVALITU, BEZPEČNOSŤ, FUNKCIONALITU A OCHRANU OSOBNÝCH ÚDAJOV NA STRÁNKE TRETÍCH OSÔB.
10.6ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ NIE JE V ŽIADNOM PRÍPADE ZODPOVEDNÝ ZA KVALITU, BEZPEČNOSŤ, A FUNKCIONALITU PRODUKTOV A SLUŽIEB PONÚKANÝCH TRETÍMI OSOBAMI.
XI.
OSOBNÉ INFORMÁCIE ZÁKAZNÍKA
11.1V zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov Zákazník registráciou na Portáli www.medikarta.sk udeľuje súhlas so správou, spracovaním a uchovaním jeho osobných údajov uvedených v registračnom formulári spoločnosti Pixal, s.r.o., prostredníctvom stránky www.medikarta.sk v rámci počítačovej siete internet. Zákazník si je vedomý, že informácie, ktoré poskytuje patria do Osobitnej kategórie osobných údajov. Zákazník akceptáciou týchto obchodných podmienok čestne vyhlasuje, že všetky ním uvedené informácie v registračnom formulári sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Prevádzkovateľ je oprávnený bez osobitného súhlasu Zákazníka spracúvať tieto údaje na účely využívania služieb Medikarta systému prostredníctvom Portálu, na účely marketingových kampaní, potrebnej komunikácie pre potreby plnenia z uzatvorenej zmluvy a interných potrieb Prevádzkovateľa. Súhlas je daný na dobu nevyhnutnú na dosiahnutie účelu spracovania a je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
11.2Predmetom spracúvania osobných údajov sú len také osobné údaje, ktoré svojím rozsahom a obsahom zodpovedajú účelu ich spracúvania a sú nevyhnutné na jeho dosiahnutie, a to najmä titul, meno, priezvisko, telefón a poštová a emailová adresa Zákazníka. Zákazník poskytuje tieto osobné údaje dobrovoľne.
11.3Prevádzkovateľ je oprávnený poskytnúť a sprístupniť poskytnuté osobné údaje od Zákazníka iba v súlade s osobitnými právnymi predpismi SR, a to najmä orgánom činným v trestnom konaní či iným príslušným orgánom verejnej správy. Prevádzkovateľ je oprávnený poskytnúť a sprístupniť poskytnuté osobné údaje od Zákazníka aj Poskytovateľovi výlučne na účely využívania služieb Medikarta systému prostredníctvom Portálu.
11.4Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od Prevádzkovateľa vyžadovať
a. potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané,
b. vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov; pri vydaní rozhodnutia v zmysle § 28 ods. 5 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov je Zákazník oprávnený oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
c. vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie,
d. vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
e. opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
f. likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
g. likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona.
h. blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.
11.5Zákazník na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch uvedených v § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jeho práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka Zákazníka je oprávnená, Prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie Zákazník namietal, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.
11.6Zákazník na základe písomnej žiadosti má právo u Prevádzkovateľa namietať voči
a. spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
b. využívaniu osobných údajov na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
c. poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov na účely priameho marketingu.
11.7Ak Zákazník uplatní svoje právo
a. písomne a z obsahu jej žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú; žiadosť podanú elektronickou poštou alebo faxom dotknutá osoba doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania,
b. osobne ústnou formou do zápisnice, z ktorej musí byť zrejmé, kto právo uplatnil, čoho sa domáha a kedy a kto vyhotovil zápisnicu, jeho podpis a podpis Zákazníka; kópiu zápisnice je Prevádzkovateľ povinný odovzdať Zákazníkovi.
11.8Prevádzkovateľ je povinný písomne vybaviť žiadosť Zákazníka podľa odsekov 10.4., 10.5. a 10.6 najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti.
11.9Osoba vykonávajúca registráciu Zákazníka do Medikarta systému v mene Prevádzkovateľa, ktorá získava osobné údaje od Zákazníka, sa na žiadosť Zákazníka bezodkladne preukáže preukazom totožnosti alebo iným hodnoverným dokladom.
11.10Zákazník pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať úradu návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.
11.11Prevádzkovateľ chráni osobné údaje Zákazníka pred náhodným alebo nezákonným poškodením a zničením, náhodnou stratou, zmenou, nedovoleným prístupom a neoprávneným sprístupnením, poskytnutím alebo zverejnením, ako aj pred akýmikoľvek inými neprípustnými formami spracúvania.
11.12Prevádzkovateľ zachováva mlčanlivosť o osobných údajoch, s ktorými príde do styku a o bezpečnostných opatreniach, ktorých zverejnenie by mohlo ohroziť ochranu osobných údajov Zákazníka. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po ukončení spracúvania osobných údajov.
11.13Zákazník registráciou na Portáli a akceptáciou týchto Obchodných podmienok vyjadruje súhlas, že bol oboznámený zo strany Prevádzkovateľa o svojich právach a povinnostiach pri spracúvaní osobných údajov v zmysle § 21 ods. 2) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
XII.
VYLÚČENIE ZODPOVEDNOSTI PREVÁDZKOVATEĽA A USTANOVENIA O ZMLUVNEJ POKUTE
12.1ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ PONÚKA MEDIKARTA SYSTÉM V PODOBE AKO „STOJÍ A LEŽÍ“, TEDA S FUNKCIONALITOU A CHYBAMI, KTORÉ SA MÔŽU VYSKYTNÚŤ PRI VYUŽÍVANÍ SLUŽIEB ZÁKAZNÍKOM.
12.2ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ MÔŽE KEDYKOĽVEK PRERUŠIŤ POSKYTOVANIE SLUŽIEB ALEBO ZMENIŤ POSKYTOVANIE SLUŽIEB, A TO AJ BEZ PREDCHÁDZAJÚCEHO UPOZORNENIA.
12.3ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE MEDIKARTA SYSTÉM MÔŽE OBSAHOVAŤ VADY, ŽE TIETO VADY BUDE VŽDY PREDVÍDAŤ A NEBUDE SA SPOLIEHAŤ NA BEZCHYBNÝ CHOD MEDIKARTA SYSTÉMU A ZÁROVEŇ BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ NENESIE ZA TIETO VADY AKÚKOĽVEK ZODPOVEDNOSŤ, PRETOŽE NEGARANTUJE BEZCHYBNÚ FUNCKIONALITU MEDIKARTA SYSTÉMU.
12.4ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ NIE JE POSKYTOVATEĽOM ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI, A PRETO NEMÔŽE BYŤ ZODPOVEDNÝ ZA VÝKON ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI A SLUŽIEB SÚVISIACICH S VÝKONOM ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI KONKRÉTNYM POSKYTOVATEĽOM. SPOLOČNOSŤ LEN PROSTREDNÍCTVOM SLUŽIEB MEDIKARTA SYSTÉMU SPROSTREDKUJE VÝKON ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI.
12.5ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE PREVÁDZKOVATEĽ NIE JE PREDAJCOM PRODUKTOV PONÚKANÝCH PROSTREDNÍCTVOM PORTÁLU, S VÝNIMKOU SLUŽIEB POSKYTOVANÝCH V RÁMCI MEDIKARTA SYSTÉMU, A PRETO NEMÔŽE BYŤ ZODPOVEDNÝ ZA KVALITU, FUNKCIU A BEZPEČNOSŤ TÝCHTO PRODUKTOV. SPOLOČNOSŤ LEN SPROSTREDKUJE PRÍSTUP K TÝMTO PRODUKTOM.
12.6ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE V PRÍPADE ŠKODY, KTORÁ MU VZNIKNE V PRÍČINNEJ SÚVISLOSTI S VYUŽÍVANÍM SLUŽIEB MEDIKARTA SYSTÉMU MÁ PRÁVO JEDINE NA PRERUŠENIE POUŽÍVANIA SLUŽIEB MEDIKARTA SYSTÉMU, ALEBO V PRÍPADE VZNIKU FINANČNEJ ŠKODY MÁ NÁROK NA ZMLUVNÚ POKUTU VO VÝŠKE KREDITOV UHRADENÝCH ZA SLUŽBY, V SÚVISLOSTI S VYUŽITÍM KTORÝCH DOŠLO K VZNIKU TEJTO ŠKODY. V PRÍPADE, AK NIE JE MOŽNÉ URČIŤ VÝŠKU KREDITOV V ZMYSLE PREDCHÁDZAJÚCEJ VETY, VZNIKÁ ZÁKAZNÍKOVI NÁROK NA ZAPLATENIE ZMLUVNEJ POKUTY VO VÝŠKE 100 EUR. NÁROK ZÁKAZNÍKA NA NÁHRADU SKUTOČNEJ VÝŠKY ŠKODY JE ZAPLATENÍM ZMLUVNEJ POKUTY PODĽA TOHTO BODU TOHTO ČLÁNKU OBCHODNÝCH PODMIENOK VYLÚČENÝ.
XIII.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
13.1Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prijať zmeny v obsahu týchto Obchodných podmienok, pričom tieto sa stávajú účinnými momentom ich zverejnenia na Portáli, alebo informáciou o ich zmene u Poskytovateľa.
13.2Zákazník súhlasí s tým, že ak dôjde k zverejneniu novej verzie týchto obchodných podmienok, musí sa bezodkladne oboznámiť s obsahom novej verzie týchto obchodných podmienok a v prípade ak s touto novou verziou nebude súhlasiť, je povinný bezodkladne prestať používať služby v Medikarta Systéme.
13.3Zákazník berie na vedomie, že využívaním služieb Medikarta Systému po zverejnení nového obsahu týchto Obchodných podmienok vyjadruje súhlas byť viazaný Obchodnými podmienkami po vykonanej zmene.
13.4Tieto obchodné podmienky upravujú právny vzťah medzi „Prevádzkovateľom“ a Zákazníkom. Akékoľvek vyjadrenia „Prevádzkovateľa“, alebo zamestnancov, či zástupcov „Prevádzkovateľa“ a to aj v písomnej forme, k obsahu, významu alebo výkladu týchto Obchodných podmienok nie sú záväzné a nenahrádzajú pravidlá právneho vzťahu medzi „Prevádzkovateľom“ a zákazníkom tak ako sú stanovené v týchto Obchodných podmienkach. Vždy platia platné ustanovenia týchto Obchodných podmienok.
ZÁKAZNÍK AKCEPTÁCIOU TÝCHTO OBCHODNÝCH PODMIENOK, TAK AKO JE TO UVEDENÉ VYŠŠIE, VYJADRUJE, ŽE SA PODROBNE OBOZNÁMIL S OBSAHOM TÝCHTO OBCHODNÝCH PODMIENOK, ŽE SÚHLASÍ S KAŽDÝM JEDNÝM USTANOVENÍM, ŽE SI VÝSLOVNE UVEDOMUJE, ŽE MEDIKARTA SYSTÉM MÔŽE OBSAHOVAŤ CHYBY, ZA KTORÉ SPOLOČNOSŤ NENESIE ŽIADNU ZODPOVEDNOSŤ, ŽE SPOLOČNOSŤ NENESIE ZODPOVEDNOSŤ ZA VÝKON ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI KONKRÉTNEHO POSKYTOVATEĽA ZDRAVOTNEJ STAROSLTIVOSTI A ŽE VÝŠKA ŠKODY, KTORÁ MU MÔŽE VZNIKNÚŤ JE LIMITOVANÁ ZMLUVNOU POKUTOU. ZÁKAZNÍK BERIE NA VEDOMIE, ŽE AK NESÚHLASÍ S TÝMITO OBCHODNÝMI PODMIENKAMI, NESMIE POUŽÍVAŤ MEDIKARTA SYSTÉM, MUSÍ UKONČIŤ SVOJU REGISTRÁCIU A ŽE JE OPRÁVNENÝ KEDYKOĽVEK VYSTÚPIŤ Z MEDIKARTA SYSTÉMU A ŽE VYUŽÍVA MEDIKARTA SYSTÉM NA VLASTNÚ ZODPOVEDNOSŤ.
PO UKONČENÍ REGISTRÁCIE ZÁKAZNÍKA V MEDIKARTA SYSTÉME BUDÚ VŠETKY JEHO OSOBNÉ ÚDAJE ODSTRÁNENÉ.